beklar

ohh, shame om me, jag skrev ingenting igår.
men de hände typ inget, tränade!
sen idag hade vi nationella i matte. Blev förvånad att de gick så bra som de gjorde för min del. får väl ta och tacka mina bänkkompisar lite för de (a)
efter de så hade vi orientering, hahah tkr synd om dej victoria faktiskt ;)
lunch och tyska. på tyskan gick vi till krysset o handlade godsaker för imorgon ska vi minsann baka för fullt ;)!
efter skolan tog jag en sväng med cilla på stan, vi båda hittade faktiskt lite :)
när jag kom hem så åt jag o greja. solade också en snabbis med syster.
nu har jag precis duschat o ska kolla igenom kemin som jag ska ha alla rätt på!
imorgon kmr de bli mys och jag längtar (a)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0