cillas house

tjo flöjt!
just nu sitter jag hos cilla o bara tare lugnt. hon själv duschat förfullt ;)
snart ska vi på bio med jesper o adde. Kmr inte ihåg vad filmen hette, men den börjar iaf kvart över nio.
sen sover jag kvar här :) höhö mys.

idag efter skolan så drog vi ner på stan, fikade med vicc, elin och amanda på java.
jag köpte en glad, söt och ganska stor kaka, men den smakade inge vidare så de sög.
men förövrigt var det grymt trevligt. hittade också nya sandaler som jag troligen ska köpa imorgon. eftersom mina nuvarande gick sönder idag, påväg hem till cilla. haha, redig otur kallar jag dt ;)

jaja, tomorrow äre onsdag o då äre träning som gäller!


Kommentarer
Postat av: cilla

aldrig vart med om nå fulare än när skon gick sönder HAHA

2009-04-29 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0