coooold wednesday

vaknade upp bredvid fis cilla o riktigt onjöt av vädret utanför ;)
vi klädde oss och vandrade till skolan, men jag plockade upp olof o fortsatte till vicc där amanda redan befann sig.
vi provade pyjamasar o så. sen så knäppte våran klass ett såntdär skojkort som alla nior gjort ;)
efter de vare orientering, men jag har så grymt ont i min benhinna så jag struntade i det. ist cyklade jag till stan och köpte sandalerna :)
sen vare tyska, haha fikade idag igen på tårtan som jag o lydia gjort, underbart!
kort svenska o sen hade jag o michelle en egen engelsk lektion, de ni ;)
efter de chill musik. haha, skön dag på nått vis.
kom hem, har städat lite o så. blir ingen träning idag, för de gör pissigt ont asso!
har nyss storhandlat med mamma o snart ska jag hjälpa henne baka till imorgon ;)
jag är en underbar dotter känns de som (a)

igår va vi ju föresten på bio, the reader hette den.
knepig och djup film. men intressant på nått vis endå.

jaja, imorgon efter skolan ska jag vara med axel o de är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0