de blir aldrig som man tänkt sig,

så sant som sagt.
och jag har inte bloggat sen i måndags,
men kan tänka mej att inte många som saknat de heller.
men jag har prooooblems.
Den största är mitt hår.
jag va hos frisören i tisdags o ville fylla i mina slingor bara.
ingen big deal liksom.
meeen, hon lyssnade inte, o typ gjorde mitt hår sjukt ljust.
de är gult o typ vitt. 
ah, de är iaf inte fint o jag är inte nöjd. så jag ringde till henne o fråga om hon kunde göra nått åt de.
men de kunde hon tydligen inte? hon sa att de skulle bli fulare då.
och jag undrar om de är möjligt :'D
hon sa att de skulle bli lite bättre efter några tvättar.
så jag har tvättat håret sjuuukt mkt ;)

men fan, de blir ju aldrig som man tänk sig.

sen igår tränade jag och idag har jag varit med amanda, också wiie ;)

imorgon så äre sköna fredag o då har jag minsann engelskprov ;)
sen ska vi på nån konsert också, haha!

prutt på mitt hår men puss på denhär veckan och PUSS på imorgon.
och puss på: kleerup ft. Lykke Li - Until we bleed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0