feeeett

i onsdags så va jag först på banken o greja. sen åkte jag tbx till sara o amanda. efter ett tag åkte amanda hem o jag&sara drog till mej :) runt 2 skulle jag vara barnvakt igen. så jag hämtade skitungen på fritids och cyklade hem till mej.  sen så duschade och åt jag. och vid halv 9 tog jag bussen hem till axel :D
där va anna, carro, madde, sofia, daniel, rikard, simon och han.
tjejerna o danne drog strax efter att jag kommit o vi andra kollade film ;)
vi somnade lite efter 4 och vaknade runt 10. duschade och åt.
sen vid två gick jag till cecilia hessssel.
haha, slööa som vi är kollade vi på film. två stycken.
en film va helt cp o till den andra så somnade jag.
vi drog till American pizza place o åt och sen ett ärende på stan också.
lite krångel med planerna även ikv, fick ställa in o shit.
men de blire ju alltid. så haha, vi orkade varken dra till hemlingby eller hemsta.
så cilla, samuel och jag gick och köpte chips och choklad o kollade film hos cilla.
de va trevligt :)
denhär dagen har vi fettat som fan ;)
samuel följde mej till bussen och jag kom precis hem.
är sjuuukt trött så jag måste sova nu.
plus att jag har match ganska tidigt.

tjoo och tjing! jag o cilla är grymt dampiga men  jag älskar axel :)



Kommentarer
Postat av: cilla

haha cp..tycker om dig ändå vetdu men du lär göra nåt åt stanken ;)

2009-04-10 @ 16:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0