grillning, niiice

va på strålande humör idag, bara för att jag vaknade upp bredvid älsklings axel :)!
men jag åååt, o sen stack jag o tracyyy (amanda), till bollen.
ooh, varm sol och underhållande fyll grisar som hade kissat på sej och som raggade killar ;)
tog en fika på chbg också. fick bli de vanliga, en kladdiisch!
sen skildes jag och amanda åts. hon åkte hiss, den lata jäääveln!!, upp till mattias.
och jag gick till skolan o mötte adam. satt o snackade ett tag o sen gick vi till honom o hämtade jackor, sen
gick till vindskyddet, där lite folk redan va.
grillade koorv, med ketchup&bröd (Y)!
kom lite mer, men sen blev jag skjutsad på cykel till bussen av adam.
är hemma nu, och eftersom jag inte hade fått mitt efterlängtade påskägg än så letade jag på godiset o har tjuvsmakat de lite (a)
imorgon har jag match igen.
hopp och heeeej :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0