hahaha, what a saturday night!

matchen igår gick finfint. spelade vänsterback och solen sken härligt i 90 minuter. vi vann med 5-1 och efter de åkte jag till cilla. efter ett tag kom elin också :)
kvällen blev absolut inte som planerat. haha.
den slutade med att vi satt i soffan hemma hos ogge med han, rossen och jacke.
kollade på en skräckis och åt chili chips  ;)
jag kom hem halv två och då vare syndigt gott med en nattmacka.

imorse ringde min klocka på halv 9.
absolut inte skönt att kliva upp. men plikten kallade ;)
match idag. haha, gick betydligt mkt sämre än igår kan jag ju säga.
blod, svett och tårar.
haha, jag skadade en tjej!
nu poppar jag och sara popcorn. vi ska kolla på en film och myyyyysa!

Kommentarer
Postat av: cilla

god bless grönblad alltså, fyfan vad kvällen hade varit totalt jävla ovärd annars... haha

2009-04-05 @ 18:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0