all I need is u

vaknade upp ännu en morgon i axels säng :)
how lovely isn't that ?
såfort jag kom hem så åkte jag till amanda. haha, de va nice, puss på pullan!
nu har jag ätit o måste förtusan plugga lite ;)
och man känner verkligen att dt är söndag idag.
de mesta är segt och typ, söndagsaktigt.
haha tröttheten kommer också, kryper sakta men säkert inpå och angriper ganska rejält, iaf på mej ;)


igår så tränade jag iaf, två av dom varmaste timmarna i mitt 15 åriga liv nästan. fast nääe, tog i lite grann nu, men de va grymt varmt o jag hade hellre legat hemma o försökt fått färg.
Sen åkte en gladmatilda till sin pojkvän igen :)! efter ett tag kom danne, bella, lisa o albin.
Då sattes bastun igång o poolskyddet drogs bort.
Dom andra drog runt tolv i de va meningen att jag också skulle hem, men de känndes absolut inge bra så jag stannade (a)


Puss på att allting med dej är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0