nice weekend but a niceigare avslutning på den ;)

i fredags kväll så bekantade vi oss med nya ansikten och de va trevligt :)! kom till stugan halv 2 och somnade omgående. lördagen bestod av skidåkning och schhhtek! även bastubad och tacomys :)
Och igår packade vi ihop våra grejer, städade och åkte hem!
Det har varit underbart trevligt och de va defenitivt not the last time ;)
Vi stannade i mora för att fylla på matsäckarna och fortsatta sedan mot gävle.
kom hem till victoria runt 3 o grejade lite. sen gick jag till axeeeel :D
åh, grymt skönt att få träffa honom igen, jag hade längtat ihjäl mig ju.
Vi firade halvårsdagen :)!
Efter 8 kom mamma och hämtade mej..
Att knyta på sig skorna, sätta på sig jackan, pussa hejdå och gå ut genom axels dörr är bland de värsta jag vet!

nu, idag, måndag, skapligt i skolan faktiskt. glömde skåpnyckeln hemma så de blev inte överdrivet med jobb för min del, vilket var väldigt skönt :) sara följde med mej hem en sväng efter skolan och fikade lite :)
Nu har jag precis ätit och ska sätta mej och plugga i ungefär 2 timmar innan träningen börjar. jag är en flitig tjej ja ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0