snygga brudar!

måndag, ehh, va med mange och adam ett tag. sen tog cilla, amanda och jag en sväg på stan. jag va tvungen att kort i såndär automat, men de funkade inte. vi drog hem till cilla o åt. och efter de blev de gif match med brudarna och gavlen. de var trevligt och mkt kallt. haha ;) efter de drog jag o tjejerna hem till saknade martin. där va han, jacke o rossen. vi hade trevligt :)
amanda o jag kom hem runt elva och hon sov kvar hos mej. myyyys med ungefär 4 y:n.
igår var jag minsann barnvakt åt min kusin. amanda var med som stöd. vi drog till valbo köpcentrum o kika runt. jag tog äntligen domdär kortet. hah. kom hem o käka. sen drog jag till sara där fröken zetterholm också befann sig ;)
vi köpte lite fett, chips och choklad (a)
sen cyklade vi mkt, kallt oooh, så kallt.
senare myste vi framför en film med fettet! tjock nice ;)
vi somnade typ, halv 3 så idag är vi trötta.
nu ska jag snart till banken. yeeey.
jag skall även vara barnvakt ett tag idag också, och träna på kvällen.
efter banken är jag med sara :)







Kommentarer
Postat av: sarasundberg

blev ju inte riktigt som vi tänkt oss men;)<3

2009-04-08 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0