still going strong!

6 månader
26 veckor
182 dagar
4368 timmar
du har alltså varit min i ett halvår.
hej och hå så underbart de känns :)

Dehär säger jag inte bara för att man borde göra det i ett förhållande, utan jag gör verkligen det. Jag älskar dej axel. Med hela mitt hjärta. Dag ut och dag in går jag och tänker på dej. Du är verkligen de finaste som hänt mej och jag tackar gud för att du finns hos mej. När jag är med dej vill jag att klockan ska sluta gå. Att allting bara stannar upp, satt jag får vara med dej i all evighet. Du får mej att må så bra. Att känna mig uppskattad och älskad.

Axel Carl Thomas Eriksson ♥

Kommentarer
Postat av: jsterley

ÅH, vad söta ni är! :D grattis :)<3

2009-04-20 @ 10:48:43
URL: http://jsterley.blogg.se/
Postat av: cilla

grattis sötungar! <3

2009-04-20 @ 12:55:13
Postat av: ElinB

Aaw, ni är så SÖTA. blev nästan lite ledsen i ögat när jag läste det där(:

2009-04-27 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0