vilken jävla kratta

tar gårdagen först.
va hos rossen och kollade på step brothers med cilla, han, jacke, adde och ogge :)
det va trevligt de :D
va meningen att vi skulle sova kvar, men de blev inte så.
blev räddade av en liten ängel, F.
stack hem till cilla imorse vid halv 10 och åt frukost.
sen kom jag hem runt elva. då bytte jag om och krattade löv hos min mormor.
med syskonen o hon. haha. fortsatte sedan hemma hos oss.
fyfan. har varit ute idag från halv tolv till typ halv fyra.
och nu är jag helt slut, pga sömnbrist och förkylning.
men ska snart till amanda o senare äre träning :)
och jag som har skaaapligt ont i mitt lår.

idag har jag föresten beslutat mej för att sluta äta godis och dricka läsk. for real!
jag sa ju förr att jag skulle sluta med läsken, men jag lyckades inte så bra.
men, nu när jag slängt halva mitt påskägg och ätit upp resten så ska jag inte stoppa i mej nåmer.
förutom kanske choklad, för jag klarar mej nog inte utan de (a)
de får bli solroskärnor och loka för mej i framtiden ;)

imorgon är det skola också, inget jag ser fram emot.
förutom att få träffa victoria vicc vickaaaan mizz zanyar negern snyggingen lawniczak,
som finaly kommit hem from africa, thats right. she is my african queen!

och idag, är det inte vilken vanlig dag som helst heller.
elin fyller 16!

Kommentarer
Postat av: felicia östergren

var hela mitt namn inte ens värt att nämna? ;) haha

nejdå, jag skoja bara! finns där när ni behöver mig, även om det inte är så ofta kanske :) tack för ett trevligt sällskap får väl jag säga helt enkelt! ily

2009-04-20 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0