what a beautiful morning!

imorse vaknade jag till fågelsång o kvitter bredvid världens bästa. hur underbart som helst!
vi drog oss ett tag o sen åt vi frukost ute på altanen i underbart väder.
gentlemannen skjutsade mej till bussen för jag va tvungen att komma hem. hälsade på mormor lite också :)
nu ska jag sätta mej ute i solen och plugga lite för de två kommande proven i veckan.
sen har jag träning halv 3 också. och runt 7 ska jag till axel igen :D
de blir bad med bella, danne, lisa och albin. looking forward to it ;)

igår så grillade vi lite iaf, lr jag o bella fick upp en lite eld och den dög för våran korta vistelse och marschmallowsen.
vi åkte förbi danne också, påväg till albin och hämtade The hitcher. Knepig film.
Jag och axel åkte hem runt tolv och somnade kanske halv två eller nått.
Hade supertrevligt och kommer troligtvis få de ikv igen :)


Kommentarer
Postat av: bella

härlig helg dedär ! :D<33

2009-04-28 @ 20:19:02
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0