darin in our heart!!!!

 Jaa, nu sitter Vicc (mizziz Zanyar) och jag här, är super ofräscha och lyssnar på Darin. Imorse när jag vaknade så kände jag mej ännu mer som en tjockis! För igår smällde vi i oss massa tacos, glass, choklad och chips.. Men de va supertrevligt och massa mys. Vi satt på min altan hela kvällen.
Följde med Victoria hem en snabbis, men ska snart återvända till mitt. Undra vad man ska hitta på ikv?
Det är föresten helt otroligt att skolan börjar nu på måndag. Nu börjar man ju faktiskt bli lite små nervös och så. Men på sätt och vis ska de bli kul. Framförallt spännande :)


Kommentarer
Postat av: Zanyar

Åhhhhh Dariiiin, PUZZZ!

2009-08-23 @ 01:22:23
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0