mor´n mor´n!

Hejhej, nu sitter jag och Cilla här, lyssnar på musik och tokar oss :D:D Ehh, jag hade ställt klockan på tjugo i tio. Helt i onödan. Menmen, vi har hunnit ätit frukost och jag ska snart ner på stan och möta Elin, sen vidare ut till valbo för att möta mamma. Måste ju göra lilla mej redo för skolan!
Igår gick jag lite på stan med Elin, inhandlade en grön, stickad, mjuk & väldigt skön kofta. Käkade hos henne och så. Sen på kvällen va vi tjejer, (jag, elin, cilla & vicc) hos Adam ett tag, sen blev de hemköp med grabbarna och vi tjejer avrundade kvällen hos Vicc. Imorse kände man sej föresten som världens fetaste padda när man vakna. Hahah, måste sluta äta godis exakt varje dag! Börja träna ist (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0