oh sunny day me vattenskidor!

Lördag idag, och vilken pang dag de har varit! Idag va jag, victoria, malin och lennart ute med hans båt. Jag åkte vattenskidor för första gången i hela mitt liv. Haha, så nice de va! Chillade på gräsmattan, har precis tagit en dusch och nu väntar vi på grillat :D Ikv blire film!

Jag och Bella tog buss från Gävle i torsdags eftermiddag och om hem till henne runt fem. Käka vällsmat på balkongen me hennes mamma o på kvällen va vi me Rebecka, Rikard och Phane. Senare kika vi film och mös. Somnade vid 4.

På fredan så vaknade vi runt tio. Tog en dusch och fixa oss, sen drog vi till skärholmen för shopping me rikard också! Jag köpte ett fint svart linne me volanger på typ. Sen blev de dags för mej att byta hem. Faster och kusin plocka upp mej och vi åkte hem till dom på Ekerö. Jag och Victoria va ute och gick i typ 2 och en halv timme och käka pizza. Hyrde två filmer också. De va mys :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0