onsdag

Tja tja! Kom nyss hem från min frisör och jag har betydligt kortare hår nu. De är dock inte fixat eller nått sånt, så jag vet inte de riktiga resultatet.
 
Men dedär är bara vad jag tror!

Idag har alla Handel-turism klassen varit på järvzoo. Väldigt underhållande att se när djuren bajsar och äter ;)

Igår va föresten en bra dag måste jag säga. Avslutade skoldagen med fika och kubbspel. Gick på stan med Cilla och Samuel. Sen hem till Älsklings Axel :D De va helt perfekt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och pyssla lite :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ser fram emot att se det :) det låter superfint!

2009-08-26 @ 20:47:29
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0