onsdags kvääääll

Hallå! Har suttit och läst igenom exakt hela min blogg. Roligt att se hur man skrev förr. Märks lite att man mognat på sej! Jag använde svordommar i var o varannan mening tex och mitt favoritord va nog: FITTJÄVEL! typ ;)
Men lite smart va man ju också..

.."jag tkr förövrigt att alla i hela sverige borde ha privata massörer.
för hur underbart är det inte då? Tänk er på kvällen, ligger framför tv, är helt sluuut efter dagen och de känns som att de värker överallt.
åh, en liten polsk expert knådare som kmr o trycker lite låter väl inte helt fel ;)?"

Nått som inte har ändrats är iaf mitt växlande humör. Ena dagen hade jag damp och den andra dagen va jag verkligen på strålande humör ;)
Som idag, topphumör, prutthumör, och nu är de nog medel. Kan bero på att jag är en trött tjej just nu.


Kommentarer
Postat av: josefine

du är alltid en snygg tjej iallafall ;)

2009-08-20 @ 23:32:23
URL: http://jsterley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0