ursäkta

Ja ursäkta mej för ett väldigt surt inlägg när jag skrev om våran 10månaders dag. Haha, men jag va verkligen inte på humör just då.
Men Axel kom väl till mej runt 12, vi åt lite lunch och mös ute i solen på en filt med massa kuddar. Vi körde också en lek som Victoria hjälpte mej med. De va 32 frågor om varandra, tex: Vilken är min absolut bästa kompis? Vad är mitt mobilnummer? Och frågor i den stilen, en liten koll på hur mkt vi visste om varandra och så. Om tex Axel svarade fel eller så fick jag ge honom ett straff! Efter de badade vi, mmm bubblor (a) Sen kollade vi film och mös. De va en trevlig dag de.
Puss på dej!

Nu så funderar jag på att gå ut i solen ett tag, ser strålande ut utanför fönstret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0