hej

Förlåt för att jag är en tråkig bloggerska. Jag är ju inte en bloggerska på riktigt. Men jag är tråkig. Jag har helt enkelt inte haft tid för att blogga. Inget jag gråter över och de gör inte ni heller.

Denhär veckan har jag:

  • varit med adam
  • tränat
  • klarat av två prov
  • fått ett sår i näsan
  • varit busig
  • inte ätit så mycket godis som jag brukar
  • kommit på en viktig sak
  • fått flera utbrott
  • kännt denhär känslan som man känner när man är besviken
  • inte lagt ner så mycket energi på skolan
  • varit väldigt trött
  • tänk flera gånger att jag ska sluta bry mej så sjukt mycket,
    men jag vet inte om jag har slutat brytt mej
  • fått väldigt många onödiga blåmärken
  • skämt ut mej lite för mycket
  • velat ligga kvar i sängen 4/4 skoldagar
  • kul att prata minnen med dej
  • kommit på att vi hade endå jävligt kul
  • kommit på att jag är inte så himla duktigt på paint
  • kommit på att victoria är helt ok



  •  

     


Kommentarer
Postat av: Victoria (snyggingen till höger!)

Haha!

Har faktiskt inte kommit på att du är helt ok än, men det kommer! tror jag...

2009-12-03 @ 16:28:16
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha vickan då!!!! vet att du älskar mej! :D

2009-12-03 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0