fredag-lördag-söndag

fredag: taco mys hos vicc med elin, amanda, cecilia, jag, patrik och samuel. Trevligt. Blev lite fix och sen drog vi till nynäsgården. hah, de va som de alltid är i början, men de gick väl bra tills vakten kom. Men de va trevligt folk :)  Aja, jag drog ganska tidigt, vid tolv ungefär. Axel mötte upp mej och vi gick hem till han :) Kollade film och mös.

lördag: Somnade vid 5 och vaknade 9.  Frukost, film och mys hela dagen, för hela slanten ;) Träning sen för min del, och jag blev skit sur och irriterad. Åkte hem, duscha, åt och somnade på soffan framför melodifestivalen. Yey vilken jääävla lördagskväll ska ni veta :o! Ibland undrar man ju om de är föräldrarnas nöje att förbjuda en att ha kul på helgerna..

söndag: Vaknade elva, åt frukost med josefine och martin. Idag så kmr förmodligen Ludvig hit en sväng, trevligt. Har föresten ungefär 200 sidor att läsa tills imorgon också. Känns extra kul.. Men jag överlever allt ;)

   
Axel är den bästa som finns.
                                               
Men de är mina vänner också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0