frida night

vi tar dt från fikat ;) skulle leta på ett ställe att fika på, men de va fullt på alla. så vi va lodiga, vi gick till konsum o köpte vaniljmunkar å chokladbollar. satte oss vid typ husman och fikade lite. kollade ut på folk och såg en mysig, söt och tjock tant. hon kunde inte sluta glo på oss. så samuel vinkade åt henne, och då överraskade hon oss med några slängkyssar. samuel kysste tbx och hon tog upp sin kamera för att fotografera honom. asso wtf ? sen försvann hon in på godislandet och vi hade inget vettigare för oss så hon blev vårat offer. vi följde efter henne helt enkelt :) stod utanför och när hon kom ut så stod vi ju såklart och kollade på henne. hon kollade och pekade på samuel och en polisbil som stod där. ehh? vi började gå iväg och kollade bak, då följde hon efter oss. så vi snabbade på stegen, and so did she. vi började typ springa och hon me. haha, in på nian och typ. ahh! sen gick hon å skrapade en trisslott och vi spanade. vi tappade tyvärr bort henne för ett tag. men hittade på henne igen, vid hörnet på blå. vi vi gick in och hon fick syn på oss. samuel tvingade mej att kika ut o kolla om hon va kvar, och de va hon, hon såg att jag kollade efter henne. så hon kom och ställde sig mitt utanför ingången! vi kunde inte gå ut utan att stöta på henne. Sen kom samuels en kompis som gick å snackade med henne. hon sa att vi hade skrikit fula ord och pekat finger till henne? hon trodde också att vi va nått andersbergs-gäng som brukar trakassera henne? asso wtf, men sen stack hon :'D

här kmr två livrädda och kissnödiga killar.


men de va iaf en rolig och trevlig dag :)
tyvärr blev planerna för ikv inställda. så de blir en hemma-mys-kväll med min mamma. jag är tvungen att kolla på ett värdelöst program: let´s dance. fyfan, så jag sitter här å verkligen drar mej för att kolla. men känns som att jag måste ställa upp endå ;)

planerna för igår blev föresten också inställda. Lr jag kom hem vid 4. sen på kvällen skulle jag o amanda vara med adam. men de kom förhinder. så jag stack till sara ist :D mkt trevligt. kom hem vid halv elva. kollade film med syster då. sen kollade jag oc till 1 och somnade.


Kommentarer
Postat av: Felix

haha, det var as läskigt och skit kul! :)

2009-02-28 @ 01:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0