löööördag ?

Vaknade och har nyss ätit frukost. Idag ska jag följa med till valbo och kolla på martin när han spelar match. tidsfördriv only. klockan 5 har jag träning till halv 7. och efter de sååå, är de inte riktigt klart än hur de blir, lite rajtantajtan vore inte helt fel. Lr så åker jag till josefine och grattar henne ;)
idag ska jag föresten också försöka hitta present till josefine som fyller 17 på tisdag o axel som fyller 15 på onsdag.

Lovet i stort har varit okej bara. Vissa delar har varit bättre än dom andra. mitt imunförsvar svek och jag har saknat massor .


Kommentarer
Postat av: josefine

nemen snygging, du ska inte köpa något :O:O:O:O <3

2009-02-28 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0