matilda goes freeeesch!

jag mår inte sådär superbra. lr de va värre inatt. jag kräktes 3 ggr hemma hos cilla. kändes toppen!
åkte hem vid 10 och sen dess har jag bara legat i min säng, pinat i mej blåbärs soppa och kollat oc. en välbehövlig dusch tog jag också. Dehär va tydligen bara något tillfälligt över natten eftersom jag behållt de jag stoppat i mej under dagen. känns ju bra eftersom de är lov och då vill man inte vara hemma och sjuka. men jag missade träningen idag och får ist lida med att min mor råkar ha tjejmiddag så just nu är huset fullt med tanter, och som de är nu, så kmr de vara svårt att somna för mej om några timmar. för er som har erfarenheter av tanter med alkohol i kroppen vet ju jag vad snackar om ;)

kan ju ta och berätta lite om gårdagen. Efter skolan åkte jag, martin och mamma till farmor och fikade lite/städa.
sen hem och chilla ett tag. efter maten va jag med cilla och elin :) de blev lite strul å så, och till sist hamnade vi i köket hos cecilia med popcorn och läsk. vi kröp ner vid 12 tiden och somnade ganska fort. jag vaknade vid 4 och spenderade resten av natten på soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0