monday i'm in love

Helt slut efter helgen och en trött matilda resulterar en flamsig matilda. Så de blev ganska mkt flams med tjejerna idag vill jag lova. Men skoldagen gick ganska fort endå. Alla 8.or är ju borta på prao också ;) Efter skolan följde Axel med hem och vi kika film och mös. Ute och gick i de kalla vädret också. Han åkte hem och jag stack till Amanda, vi köpte lite candy och sen stack vi på träning. Va ute och sprang i 10- , mjooorå, skapligt kyligt.. Nu har jag duschat och taggar lite för nationella provet imorgon som vi har i svenska. Ska nog gå som en dans på rosor de ;) De blir mkt plugg i veckan men jag ser fram emot helgen iaf :)
Nej nu ska jag ta och hoppa ner i sängen, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0