onsdaaag

skola skola skola skola osv.
plugg plugg plugg plugg osv.
livet livet livet livet. de är ju förtusan allt man gör. Går i skolan för att sluta sent och sedan ta hem massa.
har iaf pluggat typ hela dagen känns de som. sen har jag också kollat massa gamla kort med min familj.
nu ska jag sticka på träning, och de ska bli grymt skönt!
skönt också att de är torsdag imorgon, för de innebär att de är fredag nästa dag. Efter fredag kmr lördag& söndag = helg.
Och efter helg äre loooooov! 
De kmr bli bra, men kanske inte fullt så bra som jag hade hoppats.
Axel är ju borta precis hela lovet...
men lovar att inte sura ihop, här kmr en bild på lilla mej ;)


Kommentarer
Postat av: cilla

Matilda är en plugghäst :)

2009-02-18 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0