onsdag - tiden ?

Vart tar tiden vägen ? vart försvinner den ? hah, allting går så fort och man hinner inte med nånting.

Skola idag iallafall, först so och sen sprang jag och vicc hem till henne, poppade popcorn och bytte om för lite skrillor ;) Gled runt och briljerade på idrotten as usual och sen blev de en snabblunch, vi har alltid kort om tid vi. .. Språk, svenska, engelska och musik. Sen va dagen slut och de tackar jag gud för. Kom hem och bakade lite till italienskan imorgon. Åt och pluggade. Jag pluggade satt jag inte hann med träningen också. Sånt får man ta ibland. Imorgon är de NP igen och jag är faktiskt taggad. Har redan hittat på en början på novellen ;) Nu måste jag läsa lite i min bok och sova.
På återseende ppl!

Snygg viccan matchar rätt med vårens gröna färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0