tisdag - pizzzza

Livet är som en pizza. Jajameeen. De finns liksom flera olika sorter. Med bara skinka och ost. Med lite Champinjoner och lök. Lr med lite kyckling på. Tjock och fett. Liksom med mkt ost och väldigt fluffsig. Tunn och frasig, riktigt knaprig. Uppdelad i flera bitar lr bara hugga i rätt av. Flera olika sätt och så. Som allting nästan. De finns alltid flera sidor av nånting. Av allt.
Vet inte varför jag skrev dedär. Men allt blev jag lite sugen på en Vesuvio ;)

Aja, de nationella provet va verkligen en dans på rosor. Nästan. Jag behövde all tid jag kunde få men de kändes bra och de va lite småroligt faktiskt. På hemkunskapen fick jag ta hand om en rå kyckling. De va riktigt mys vill jag lova. Uuuu.
Skoldagen tog slut och hem fick jag en liten Amanda på köpet. Vi kolla oth och åt. Sen åkte vi på hemligt uppdrag som vi brukar göra ;) De är alltid tevligt. Jag är trött. Men de är väl ingen nyhet ?
Så natti

Föresten så tror jag att lilla Scharmelle har smygit sig in och fixat å trixat lite här, halvfärdigt, men bättre de än inget ;)
Så han är värd en liten bild som han inte syns på. De va väl snällt :D?  (de är han själv som gjort den)
Och den är inte fräsch på mej, men min blogg, så jag bjuder på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0