torsdag & fredag

Igår skrev vi uppsats i tre timmar. De gick väl som de gick. Dagen flöt på som vanligt och jag fick mej en Cilla på köpet när jag åkte hem. Vi pluggade ett tag, åt mat & kollade oth. Efter de fyllde vi upp ett bad och bubblade lite. Mkt mys. När vi torkat oss så kikade vi på en film med popcorn och dricka. Hon åkte hem vid halv elva ungefär. Men dt var en mkt trevlig torsdagskväll vill jag lova :)

Idag är det fredag och planerna ser lysande ut. Skola till 13.20 och sen stan typ. Taco kväll hos vicc blire ikv med da gang, sen blire partaj så de står härliga till. Blir nog en lugn kväll för min del eftersom jag ska sova hos älsklingen. Det ska bli himla mys :)


Kommentarer
Postat av: cilla

mysunge:D

2009-02-06 @ 16:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0