uppsala

Igår, söndag, tog jag de bara lugnt å va hemma, vid 5 åkte jag och cilla till amanda å greja. jag och cilla gick hem och åt sen tbx till amanda, kollade mia&klara och sen beck. Efter de blev de bums i säng för vi gick minsan upp runt 6 idag. Anledningen till att vi gjorde de va för att vi skulle till uppsala och fick skjuts vid 7 ;)  va där vid 9. vafan gör man då liksom, vi gick till mcdonalds för lite frukost, de börja krångla redan då ;) men lite nya kompisar fick vi allt.. Vi tog oss till "da city" och påbörjade sökningen. Alla fyndade och va glada, nästan hela tiden iaf ;) vi åt typ 1000 ggr också. Men de va vi värda.
vid halv 4 åkte vi hem. alla till mej. åt och kollade film. sen blev de som de blev å dom va tvugna att åka hem.
de har iaf varit en rolig dag med mkt skratt och bus :D
bilder kmr väl, lr så säger man bara. de kmr väl aldrig dyka upp skulle jag tro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0