fredag&lördag

Igår va de fredag och helg. Mkt nice med tanke på händelserna. Först skola, men de gick fort, sen träffade jag Dennis&Ludvig ett tag. Blev stan med Vicc en sväng också. Och vid halv sju hade vi bokat bord på Lams terass. De va Patrik, Samuel, Elin, victoria, Cilla och jag. Vi firade Cilla som hade fyllt 16 ;) Mkt mysigt och vi satt kvar där till kanske halv tio och sen drog Cilla, vicc & jag vidare hem till Daniel. Där va de minsann också trevligt, och lika så hos grannen.
Kom hem halv 2 och somnade direkt.

Idag vaknade jag runt 11 och käka frukost. Nu ska jag söka gymnasie och fyfan.
Later blire träning och sen cilla och folk å så. Sovplats är inte säkrad ännu ;) Men de löser sig.

Om jag vela och hade lust så skulle jag skriva precis hus jag känner och tycker. Men jag är nog tyst. Men jag menar, vafaan!

Kommentarer
Postat av: victoria

jag vet att du hatar när man pratar om det, men vafan valde du :o?

2009-02-01 @ 13:05:47
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0