lördag - arg

Wiie, vaknade vid 9 & kände mej hur pigg & bra som helst!
Yes tänkte jag, äntligen frisk :D, Men icke sa nicke. Lite av febern sitter kvar & likaså min snuva & hosta.
Surt, riktigt jävla surt. Men jag har definitivt blivit bättre. Bastumyset hos Vicc bler inställt för min del & jag är sur.
Har surat & tjatat hela dagen känns de som. Men de blir inte bättre för de.. ;)

Skönt att mamma&pappa ska bort ikv iaf. Får sällskap av Martin&Josefine ist men de gör ingenting.
Nu vill jag bara krypa ner i soffan under mitt täcke och slå på oc och sura.
bläää.

Kan ju passa på att slänga upp liten oldtime pics


Kommentarer
Postat av: cilla

krya på dig sötis:D

2009-01-24 @ 16:17:11
Postat av: vicc

fuck you maria :@ men krya på dej! <3

2009-01-24 @ 18:03:45
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0