onsdag - soooova

Skoldagen va helt okej. Amanda va sjuk och Victoria kom typ 11. Slutade 15.10 och vid de laget hade jag damp, och jag fick mer damp sen. Så när jag kom hem tog jag mej en bulle och kollade på oth. Somnade as always... Upp och hoppa för de blev lite läxa och sen mat. Efter maten, gissa vad jag gjorde då :D?    Jag somna, haha. Upp och hoppa igen för de stod träning på schemat! Eftersom jag inte tränat på en vecka + sjukdom så kändes dt inte sådär superbra. Menmen.
Jag har precis duschat & nu ska jag faktiskt ta och krypa ner. Så natti.


Imorgon är dt en speciell dag för de är Cecilias födelsedag :D

Kommentarer
Postat av: cilla

hihi heltenkeltsötnos är du daaarlin' ! :D

2009-01-29 @ 20:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0