söndag - what more to say ?

Söndag, söndag & återigen söndag. Älskade, kära favoritsöndag. Pffh jovisst. De är nått visst med söndagar, håll med ;)? Dom är mörka, trötta & allmänt jobbiga bara. Alla sönagar. But thats life u know. Nu ska jag inte klaga för jag är typ frisk :D!

Igår, what a night ! jo men verkligen.. Jag låg i sängen till halv 4 & kollade oc. Sen stängde jag av och slockade på en gång. Men jag måste då säga de att man blir fast när man väl börjat titta. Skitsamma, blev väckt halv 12 & de va frukost. Jag va inte den gladaste Matilda då kan jag lova. Efter de gick jag upp i soffan och slog på en film med martin&josefine, typ Trångt i kistan ? lr nått sånt hette den. jag somnade till och från och vaknade lagomt till kvällsmaten. Nu har jag studerat lite svenska till mitt ordklassprov som jag tyvärr, ja tyvärr  missade i fredags... ;)
Lyssnar på Håkan nu & ska hoppa in i duschen alldeles strax, för imorgon bär de av till skolan & sen hoppas jag på träning också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jodu, söndagar.. varför är man så deprimerad varje söndag? haha :)

2009-01-25 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0