tisdag - tracy

I skolan gick de bra I guess. Amanda hade ont i huvudet och jag busade sista lektionen och PANG! så va vi visst hemma en timme tidigare (a) Så då passade vi på to make some niggerbolls och kolla på oth. Mkt spännande. Vi åt lite mat och sen somnade vi i soffan. Jag vaknade efter ett tag men de gjorde aldrig Amanda så jag åkte hem. Nu sitter jag här and have nothing to do. Or wait! I just got the idea i can always look at oc.
So good night to u my dear reader, now, I will go and look at oc.

hehe I practice on english, u must have an understanding ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

haha och så PANG! :D

jag så himla social somnar och aldrig vaknar igen ;) <3

2009-02-07 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0