torsdag - ilska

De va en vicc&matti dag idag måste jag säga ;) & fyyy va äckligt... Men skoldagen gick bra och efter italienskan gick jag till mitt skåp och såg att nått jävla fittäckel med konstigt efternamn hade hälsat på, knipsat upp mitt lås och rotat runt och tagit lite. NICE! Så jävla moget och roligt. ah verkligen.. Men jag bet ihop och tog en runda på stan med Vicc. Mys! Åkte hem å käka och snabbt in till valbo med bror&pappa. Jag köpte mej en tröja och nu ska jag noooog, dra ett avsnitt, de hinner man ju alltid med innan man somnar ;) Imorgon är det fredag och jag hoppas de blir som planerat :D


OBS! OBS! OBS! bilden är sååå old, från sjuan. Men njut ;)


Kommentarer
Postat av: victoria

haha nice bild! nice dag :D och nice CHIPS

2009-01-29 @ 22:33:34
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0