torsdag - sjuk

Jag har 39,7 graders feber, huvudvärk & ont/hostig i halsen.
Inte alls kul med tanke på mina planer för helgen. & dt är tveksamt ifall jag kmr bli frisk tills dess också.
I morgon ska jag på bio med min mor&syster.
På lördag ska jag först spela match och sen sova hos älsklingen.
& på söndag så har jag träning.

En dag som denna när man inte kan göra så mkt annat får man helt enkelt kolla på tv & försöka sova bort febern.
Jag har kollat på Ali G indahouse & börjat lite smått med oc, första säsongen.
Fast jag har sett den förr så skadar dt inte att se den igen ;)

& snart är de också dags för gymnasieval.
För mej står dt mellan samsam och handel.
Men jag är fortfarande osäker & blir skit lack såfort nån börjar snacka om de.
Menmen, nått jag får finna mej i ;)

& nu vet jag att denhär bloggen är skittråkig och ful.
Men jag får heltenkelt flörta lite med en bloggexpert så kanske jag får lite hjälp ;)
(nu tänker jag såklart på Samuel "da king" Åström)

later!




Kommentarer
Postat av: victoria

välkommen in i värmen snuttis :D

2009-01-22 @ 21:55:59
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/
Postat av: samuel tha king åström

HAHA och flörten gick fram ;) det ska vi nog se till att ordna! :)

2009-01-23 @ 17:08:35
URL: http://ssamuelastrom.blogg.se/
Postat av: cilla

weeeey ! trogen läsare som sagt ! :D

2009-01-23 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0