home again!

Hejhej, nu är jag hemma igen :( Usch! De känns tomt och knas att sova ensam nu efter att ha tillbringat 7 nätter med Axel. Jag vill tillbaka till Dalarna, till stugan. Allt va så himlans bra där. Myspys hare varit :D!
Nu blir Axel borta hela veckan i sthlm, men får åter träffa honom på måndag (a)

Jaja, idag ska jag äntligen få träffa min efterlängtade Victoria Lawniczak! Gaaah, vi har inte setts på evigheter känns de som..

Ni får nöja er med mobilbilder med superdålig kvalite nu.
& haha, gummistövlarna hade vi när vi plockade blåbär i skogen.


  

Kommentarer
Postat av: linneaerikssson

hahahaha, det va kul (h) kul att ha dig där :'D <3

2009-07-28 @ 12:36:56
Postat av: victoria

JA :D ÄNTLIGEN !

2009-07-28 @ 14:05:48
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0