sommar sommar sommar

Yeah right! Får jag fråga hur mkt sommarfeeling ni har egentligen? För min har nämligen sjunkigt vääldigt lågt. De måste vara regnets fel ;)
Jag blir sämre och sämre på att uppdatera, kanske för att just nu händer de inge roligt i mitt liv? Jaja, i ondags va jag först med Amanda sen blev de sommarkväll med massa! Jag gillar att gå runt där, för man träffar så mkt folk :D! Jag åkte hem och sov.
I går så hjälpte jag mamma att städa, sen mötte jag Simon på stan för att hjälpa honom köpa present till axel. De va absolut inte kul att springa ute mellan byggnaderna i ösregn, med ett paraply som knappt hjälpte! Kom hem runt fyra och då degade jag bara. Vid 8 tiden gick jag över till Sara som äntligen kommit hem :D! Hem vid halv elva och började då kolla på P.S I love you med mamma. Jag somnade ganska snart och sov egenom filmen, tur att jag redan sett den (a)

Nu idag, så har jag inte hunnit med så mkt än, jag ska duscha snart och väntar på att Elin ska ringa. Ikv ska vi till Ida för att fira hennes 15-årsdag :D!

Och imorgon får jag äääntligen träffa min sjöman :D! Jag åker till sthlm med hans föräldrar och kmr hem på söndag.


Kommentarer
Postat av: emelie

gud va söta ni två är tillsammans :)

2009-07-11 @ 12:19:22
URL: http://eemeliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0