söndag

Förlåt förlåt förlåt. Jag säger ännu en gång förlåt. För att jag gör uppehåll. Men ibland så orkar man inte.
Jaja, jag kan iaf berätta vad jag gjort idag.
Jo jag har träffat min älskling :D:D! Och de va på tiden för de va tre veckor sen sist.. Jag och hans familj lämnade gävle klockan nio imorse för att komma till Värmdö, Malmakvarn. Väl där så kom alla lägerkids i båtar och hade nån uppvisning av nått slag. Sen picknick och lite teater grejs. De va dop också. Eftersom de är ett mixat seglings och konfirmations läger så döptes tre stycken som inte va döpta. Så vi satt där vid hamnen om sjöng och lyssnade på prästen när han sänkte ner dom stackars ungarna i vattnet. De va faktiskt mysigt! Sen va de dags att åka. Fy tusan! Men får träffa honom om en vecka igen (a) Vi åkte till hans farfar och lämnade lillsystern och sedan hemmåt.
Nu är jag sjuuukt trött och ska hoppa i sängen skapligt tidigt!

Puss på en bra dag iaf :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0