tisdag

Tack Victoria och Sara för att ni finns!

Åkte somsagt ner till sthlm i lördags med axels föräldrar. hämtade upp A vid kyrkan och vidare till hans farbror typ som fyllde 40. Sen åkte jag o han hem till hans farfar o sov där. på söndagen så skulle Axel konfirmeras. vilket han gjorde också. Jag, rikard o simon satt i kyrkan o sen åkte vi till hans mormor för att käka och så. Efter ett tag skulle simon hem så jag o axel följde med rikard hem i nån timme. Kom tillbaka till gävle runt halv tolv och jag sov kvar hos han :)

Igår åkte jag hem tidigt. Sara kom förbi en sväng vilket var vädligt skönt! Sen klippte jag o martin gräset hos mormor och sen hälsa jag på Adam lite.

Nu idag ska jag till Sara snart, sen ikv blire tjejmys om allt blir som planderat :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0