toooooorsdag

Hej mitt namn är Matilda och jag skriver i min blogg ungefär var tredje dag! Haha, men jag orkar inte mer.

I tisdags så va jag med sara på dagen och sen klockan sex  gick jag lite på stan och inhandlade ett nytt linne! Sen runt sju blev de lite matshopping med Cilla, Bella och Carro. Vidare hem till Cilla, där Amanda väntade så satte vi igång med att laga lite tacos! Tova kom precis när maten va klar så då satte vi igång och mumsa. När vi va mätta tog vi en promenad till hemmakväll och hyrde två skräckisar och köpte godis för 100 kr :o Back to cilla och satte på filmerna, dom skrämde skiten ut oss! Tillsist blev de en liten kärleksfilm och den stängde vi av pga för trötta ögon vid tre tiden. MEn hela kvällen va riktigt nice :D!

Onsdag, vi vaknade runt tio och de kändes verkligen att vi inte fått all sömn som behövdes. Frukost ute i solen, sen lite städ&fix. Jag kom hem runt ett och efter ett tag befann jag mej nere vid Sandsnäs i Saras båt och chillade galet med henne! Vid sju va jag hemma hos Mattias med Amanda och åt. Sen vid 8 tiden vandrade vi ner på sommarkväll. Trevligt!
Hem och soooova.

Torsdag, idag, vaknade i skaplig tid och då började jag städa. Min mamma har nämligen varit borta sen i lördags och de syntes ;) Nu sitter jag här med en nyinköpt veckorevyn och ska nog lägga mej i soffan och läsa den, sen slå på en film. Såna dagar behövs! Sen ikv drar fotbollen igång igen.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0