de blev en dag på stranden!

Hej jag är en lesbisk tjej som bor hos min flickvän just nu! Tredje gången gillt, är de mening att vi ska ha sex ikv? skämt åsido. Alltså, jag stannar ännu en natt hos Vicc :)
Idag åkte vi tidigt med hennes familj till Brämmen och höll ut ett bra tag där vilket var treeevlans! Jag tog mitt andra dopp i havet för iår också, men annat vare ju med badkrukan vicc.. ;) Aja, vi åt grillat ute och sen blev de dags för bio. The proposal, som var en sevärdig film vill jag lova er! När vi kom hem tog vi jordgubbar och ovispad grädde, vilket satt fint :D
Nu är vi rejält trötta och ska upp tidigt imorgon. Jag måste hem för min syster fyller 18, vilket innebär släkt och sånt.




Kommentarer
Postat av: amanda

mina favoriter! :)

2009-06-28 @ 17:43:05
Postat av: anna

snyggisar (:

2009-06-28 @ 19:43:34
URL: http://annajohansssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0