Fredag

Oj, sist jag skrev va i tisdags (a) Men aja, jag kom hem från Cillas stuga i onsdags iaf. Har haft roligt och supermys! Då när jag kom hem så åkte jag och kollade på när mitt lag fick spö. Sen åkte jag till min moster o klippte topparna bara, sommarfräääscht ;)

I torsdags, igår alltså, ah då vaknade jag relativt tidigt. Jag och Sara tog en joggingtur vilket var grymt skönt i morgonsolen. Redan då kände jag på mej att de skulle bli en toppen dag, vilket de blev också :) Hem, äta och duscha sen ut i solen. Jag väntade på att Sara skulle städa klart, och när hon hade gjort de så tog vi hennes moppe o åkte ner på Sandsnäs och badade, yeey :) Tog föresten mitt första dopp för iår i tisdags med Cilla.
Ah, vi åkte iaf hem runt fem och då åt jag sen åkte jag hem till Vicc. Vi köpte godis och chillade galet hela kvällen igenom ;) Sov kvar gjorde jag också!

Imorse vaknade vi runt tio. Åt och grejade sen vare Fjärran som gällde. Stekte på där från tolv till fyra med Elin, Bella, Tova och grabbar, vilket var grymmans trevligt :)!
Efter de så köpte jag o Vicc jordgubbar till Sverige - England matchen, som förövrigt blev grymt spännande i slutet!
Nu har vi precis ätit tacos och nu ska vi träffa Elin, Angelica och Ida. Vi får se vart och med vilka vi hamnar med i kvällens slut ;) Sover kvar en natt till hos min flickvän!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0