fredag.

Hit me. Hit me hard! Jag blir sämre och sämre. De finns ingen ork. Fan va denhär bloggen kmr rinna ut i sanden inom en snar framtid.

I veckan har de varit mkt känns de som, paddling,  pappas födelsedag, träning, big avslutning, axel o så.
Sista riktiga skoldagen och jag hade inga lektioner, chill ;) Vi biggare åt lunch på lam´s terass och efter de gick jag hem till Axel. Supermysigt! Synd att de inte blev som de skulle..

Jag åkte hem, va hemma en timme sen åkte jag till Victoria, där också Amanda va :) Vi lagade iordning egen potatisgratäng, som vi va mkt tveksamma på om de någonsin skulle gå att äta. Men vi åt de och rostbiff iaf. Kollade också på 27 dressen och tjockade godis! Väldigt skön fredag, fast de blev ändrade planer.
Jag kom hem för ungefär en timme sen och jag har massa ont i mitt huvud. Huvudvärk! Jag fryser, är trött och hängig. Jag är absolut inte sugen på träning imorgon. Just nu är jag inte sugen på nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0