jordgubbstårta!

Hallihallå, de blev ännu en tidig morgon hos Victoria, jag skulle åka hem vid 10 satt. Jag kom hem vid elva och då kom också Sara hit. Vid ett va vi nere vid Sandsnär och jag tog mitt tredje riktiga dopp :D! Haha, blir lika stolt över mej själv varje gång (a)
Jag åkte hem vid 3 för då kom all släkt för att fira min syster. Champagne i 35 grader va ju grymt stek, men inte så gott. Blev massa mat och krocketspel. Sen fika. Två olika sorter tillochmed ;) En helt vanlig grädd med massa gubbar på. Och en typ cheeskake fast omgjor ;)
Nu är jag helt utslagen. Så himla trött efter att varit ute i solen exakt varje dag denhär veckan, men fan va härligt de har varit då! Ikv ska jag bara ta de lugnt här hemma tror jag, men jag trivs inte riktigt att vara hemma...
Ser fram emot morgondagen om allt blir som sagt :D!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag längtar efter dig!!!:(

2009-06-28 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0