måndag

Förlåt igen. Förlåt för att jag gör blogg-uppehåll. Men jag har inte haft tid.
I fredags så vaknade jag klockan 12. Ensam hemma, så ljuvligt. Och Klockan 3 åkte jag till Axel :D! Sen åkte jag hem halv 11.
I lördags, då sov jag över och missade min träning (a) Och jag låg kvar i min säng större delen av dagen och kollade på filmer o åt godis. De va grymt skönt! Sen så hoppade jag in i duschen och åt, o efter de så åkte jag och Sara till Larsson o va med han, Axel å några :) Åkte även då hem halv 11. Sara sov hos mej också :)
Igår, söndag, Upp och hoppa, kom in till Gävle vid 12 och då gick jag och Bella på stan och så :) Sen gick vi till strömvallen och kollade på Danne o Axels match som dom vann! Efter den gick jag hem till axel o va med han o Marcus :) Senare så kom Isak, Simon, Sara, Albin, Danne och Bella så vi badade och bastade för fullt hela kvällen! Några av oss sov också kvar :) Vaknade tolv imorse, duschade o fick pannkakor till frukost. Skulle hem 2, för jag hade tid hos tandläkaren vid 3, men missade bussen så jag och Sara gick lite på stan. kom hem vid 4, har ätit o nu ska jag iväg på träning. Vilket jag inte är ett dugg sugen på. Jag vill bara sova. För jag är ledsen.
De va sista natten för mej och Axel på en månad nu :( Han åker iväg imorgon. Fan! De suger..


Kommentarer
Postat av: love hedström

ärligt! åt du värkligen i duschen?:O

2009-06-16 @ 14:16:12
Postat av: svar till love

Haha, ah precis! jag fick mina pannkakor i duschen ;)

2009-06-16 @ 15:47:14
URL: http://heltenkeltmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0