midsommar!

Haha, nu tänker jag inte be om ursäkt för mitt uppehåll faktiskt ;)

I tisdags så kom Hedda hit, vi kollade på filmer o så. Åt fruktsallad och mös :) Hon sov kvar.
På onsdan så tog vi tolv bussen in och gick lite på stan, sen gick jag till Vicc där också elin va :) Vi solade och så. Sen åkte Elin hem o jag och Vicc köpte glass och gick till Boulongern där Patrik, Samuel, Gustav, Fanny och André redan va. Trevligt! Sen Åkte jag hem och åt o sedan tränade.

Igår vare torsdag och då sålde jag och Martin jordgubbar från 9 till 5. Efter de åt jag o sen hade jag match. De blev förlust i spöregn! Kom hem och bara chillade.

Idag, fredag, midsommarafton, den 19.ondde,  Min och Axels egna dag, våran 8 månaders dag :D!
Tänk att han stått ut med mej i 8 månader, sjukt! Önskar att vi kunde fira de idag..
Föresten, jag ska åka till sthlm och träffa han om typ två veckor (a) Gaaah! Jag följer med hans föräldrar ner när de är nån familjedag då på lägret :D Jag längtar.

Idag blev jag väckt klockan 8, skulle sälja idag igen. Fy, de va kallt och regnigt! Men nu är vi klara och har fått betalt så de är ju skönt ;)
Ikv får vi grill främmande och så. Sen kanske jag ska till Saras båt o sova i den med henne, vore mysigt!

Ha en bra midsommar allihopa :D

 



Kommentarer
Postat av: Malin

ååh vad ni är söta tillsammans :]

2009-08-17 @ 13:06:11
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0