sommarlov!

heey, bätte sent än aldrig att blogga, right ?

Haha, i lördags så tränade jag, sen klippte jag mej o sen åkte jag till Victoria, vi kikade på fotboll med some boys och sen käka vi o så hos Elin med Angelica, Maja, Cilla och grabbarna. Jag och elin sov hos Victoria!
Söndag, då chillade vi, stan en runda med grabbarna o sen åkte jag hem. Åt och duschade. Efter de åke jag till Axel :), sov kvar där till måndag, lovely!
Måndag, vaknade bredvid älsking (a), sen vare klassens dag i bollen. Vi låg och solade typ, slutade vid 12 och då förflyttade vi oss hem till vicc o fortsatte steka ;) jag och amanda åkte hem och tränade.
Tisdag, sovmorgon, thank good for that! Städade skåpen och slutade tidigt. Solade hos Vicc då också. Stan en sväng och sen blev de fix till avslutningsmiddagen :) De va väl trevligt, o efter den gick vi hem till Olof ett tag.

Onsdag
, the big day, då jag gick ut nian. Alltså, skolavslutning för fulla muggar. Efter vi varit i kyrkan, fått betyg och sånt så åkte jag, martin, mamma, pappa o farmor o åt lunch.
Åkte hem och vilade ett tag, sen åkte jag till Victoria, hjälpte henne lite med sallad o sen traskade vi till Olof där de va grillmiddag  :)!  De va Olof, Patrik, Gustav, Samuel, Matte, Victoria, Cilla, Amanda, Elin och jag som åt. Efter maten vare efterrätt med Jordgubbar, kladdkaka, glass o så, mumsigt! Sen kom de fler folk, trevligt. Senare bestämde folket att dom skulle dra vidare till Isak så då gick jag till Axel :), Där va hans sthlmskompisar o några mer. Jag sov kvar :)

Torsdag, Vaknade väl runt halv 10 tror jag. Inte mycket sömn och de känns nu. Kom hem vid 3 och då hade syster bakat kladdkaka så de fick bli min lunch med jorggubbar till, yeah! Nu ska jag vara med Sara och ikv tror jag att de blir lugnt.

Och eftersom jag aldrig lägger upp bilder så tänkte jag att jag ska göra de nu ;D

Bror och jag

Jag och Victoria

Sist men inte minst: Olof och hans bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0