tisdag

Hejhej jag kom nyss hem och gjorde lite makaroner och köttbullar till mej själv. Idag kom också mina skor som jag skickat efter från junkyard eftersom de va slut i alla affärer här typ. Nu ska jag alldeles strax in och vara trevligt med Bella och Danne  :D!

Igår tältade vi ju som sagt, och de va treeeevligt! Vi va 17 stycken tror jag. I mitt tält sov vi jag, bella, tova, cilla och Vicc. Grillning på kvällen och bad. Sen bara chill och så. Vi tjejer la oss vid 3 och blev väckta klockan 6... Roliga killar! Jag och Vicc kom hem till henne vid 9 tiden och vid 11 låg vi på Fjärran. Vilket vi gjort större delen av dagen. Gick ner på stan för att hämta mina kortförstoringar på mej och Axel också :D

aja, måste kila nu. hejdå!

 

Kommentarer
Postat av: Patrik

killar killar killar, alla gillar killar!

2009-07-01 @ 11:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0